Call of Duty,Medal of Honor, Medal gear solid συνέχεια βλέπουμε τίτλους όπου ξένοι
στρατιώτες
κάνουν τα ακατόρθωτα. Μικρές γενοκτονίες
για να πάνε στο περίπτερο,καταστρέφουν
με πυρηνικά δυο ηπείρους και άλλα τέτοια
απίστευτα ενώ κάνουν την θητεία τους.
Όμως τι γίνεται
με τους Έλληνες στρατιώτες; Δεν πρέπει
να υπάρχει ενα παιχνίδι το οποίο να
είναι βασισμένο στον Ε.Σ, όπου ο παίκτης
να μπορεί να ταυτιστεί με τον ήρωα της
διπλανής πόρτας; Εδώ και τρεις μήνες
εργάζομαι για την δημιουργία του πρώτου
FPS ελληνικού στρατιωτικού game, το Call of
Newbie. Το game αυτό θα είναι συνδυασμός fps,
rpg και adventure όλα εξαίρετα μαζεμένα σε
ένα game διάρκειας 9 μηνών (αργότερα θα
υπάρχει και η 14μηνη έκδοση των ΥΕΑ).
Το σενάριο είναι
αρκετά απλοϊκό. Ο κληρωτός θα πρέπει
να επιβιώσει κατά την διάρκεια της
θητείας του χωρίς να πάρει αναβολή ή να
χάσει την προσωπικότητα του. Ακούγεται
εύκολο αλλά στην πραγματικότητα είναι
πολύ δύσκολο.
Στην αρχή του
game ο κάθε παίκτης θα δημιουργεί ένα
στρατιώτη. Η διαμόρφωση του χαρακτήρα
θα είναι η μεγαλύτερη δυνατή, καθώς ο
παίκτης θα μπορεί:
-Να τοποθετήσει
τατουάζ στον στρατιώτη όπως
σβάστικες,ανορθόγραφες φράσεις όπως
“Μολων λαττε”, ”παναθα” και άλλα
σχετικά.
-Να διαλέγει τον
τόπο καταγωγής. Ο τόπος καταγωγής θα
καθορίζει σημαντικά την εξέλιξη του
στρατιώτη κατά την διάρκεια της θητείας
του και θα είναι σημαντικό κομμάτι του
RP(παιγνίου χαρακτήρα). Για παράδειγμα
εάν ο στρατιώτης είναι από τα υψίπεδα
της κεντρικής Ελλάδας θα μπορεί πολύ
εύκολα να επικοινωνήσει με ΟΡΚ στελέχη
και να επιτύχει τιμητικές μέσω
χωματουργικών εργασιών. Όμως δεν θα
μπορεί να ανέβει σε υψηλό πόστο και
μπορέσει να γίνει γραφιάς. Εάν ο στρατιώτης
είναι από Αθήνα, οι πιθανότητες να γίνει
γραφιάς αυξάνονται περισσότερο αλλά
επίσης μειώνεται δραματικά η πιθανότητα
να αντέξει την παραμεθόριο.
-Ηλικία: Εδώ
επίσης η ηλικία παίζει σημαντικό ρόλο.
Σε μικρότερες ηλικίες, ο στρατιώτης θα
μπορεί να περάσει πιο γρήγορα τον χρόνο
του μαζί με τα υπόλοιπα φαντάρια σε
ανούσιες ασχολίες αλλά θα δέχεται
περισσότερες επιρροές (άρα θα τραυματίζεται
η προσωπικότητα του) σε σχέση με κάποιον
μεγαλύτερο.
-Πόντοι ικανοτήτων:
Κάθε στρατιώτης θα έχει τις εξής
ικανότητες:
-
Χάρισμα: Χάρισμα πάνω από τον αριθμό 10 σημαίνει ότι ο παίκτης μπορεί να αλληλεπιδράσει πιο αρμονικά με το περιβάλλον του. Έτσι ένα ξεστρωμένο κρεββάτι δεν θα τιμωρηθεί με 1 μέρα κράτηση αλλά με μια απλή επίπληξη. Χαμηλό χάρισμα εξασφαλίζει να είστε ο αποδιοπομπαίος τράγος για ότι ηλιθιότητα γίνεται γύρω σας.
- Αντοχή: Υψηλός βαθμός αντοχής σημαίνει ότι μπορείτε να αντέχετε ξενύχτια υπό βροχή, πρωινά καψώνια, ΤΑΕ και άλλα χωρίς να γίνετε νεκροζώντανος μετά από τρεις ημέρες. Χαμηλός βαθμός αντοχής σημαίνει ότι μετά βίας μπορείτε να περπατήσετε εκατό μέτρα χωρίς να πάθετε κρίση άσθματος,πέσει η πίεση σας στο μηδέν.
- Κοινωνικό IQ: Το κοινωνικό IQ θα καθορίζει το πόσο άνθρωπος συνεχίζετε να είστε. Για παράδειγμα ένας στρατιώτης με υψηλό κοινωνικό IQ δεν αφήνει ποτέ την τουαλέτα σαν να πέρασε ευκοίλιος ελέφαντας, κάνει μπάνιο μια φορά κάθε δυο μέρες,δεν φωνάζει κατά την διάρκεια του σιωπητηρίου χωρίς κανένα λόγο,αποφεύγει υπηρεσίες που θα τις λουστούν οι υπόλοιποι (φιδιάζει). Ένα χαμηλό κοινωνικό IQ θα στιγματίσει πολύ σύντομα κάποιον στρατιώτη στα μάτια των υπολοίπων και ιδιαίτερα των ανωτέρων του.
- Ψυχικό σθένος: Ένας στρατιώτης με μεγάλο βαθμό ψυχικού σθένους θα μπορεί να αντέξει πέντε μέρες εμπλοκής,τις φωνές ΕΠΟΠ λοχία το πρωί επειδή δεν του έκατσε η γκόμενα χθες το βράδυ, την κοροϊδία από τους υπόλοιπους φαντάρους χωρίς να αρχίσει να γκρινιάζει σαν σκύλα σε οίστρο.
- Λογική: Ένας στρατιώτης που έχει υψηλό βαθμό λογικής θα γνωρίζει ότι εάν πάρει μια ξιφολόγχη για το σπίτι του θα κινδυνέψει να πολύ περισσότερο από την τιμή που πιθανόν να έπιανε η ξιφολόγχη στην μαύρη αγορά. Επίσης ένας εύστροφος στρατιώτης θα μπορεί να επικαλεστεί την λογική όταν χρησιμοποιεί οποιοδήποτε μηχάνημα χωρίς να επέλθει πιθανός αυτοτραυματισμός του από λανθασμένη λειτουργία.
Κατά την διάρκεια
της κατάταξης του ο παίκτης θα μπορεί
να επιλέξει την σωματική ικανότητα του
στρατιώτη του (το γνωστό Ι). Προσοχή
όμως: Κάθε Ι φέρει και διαφορετικά
πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε
σχέση με άλλο Ι.
- Ι1-Ι2: Εάν επιλέξετε σωματική ικανότητα Ι1-Ι2 ο στρατιώτης σας θα πήξει στις σκοπιές, περιπόλους και αγήματα. Όμως θα έχετε μεγαλύτερη πιθανότητα να πάρετε τιμητικές, πιθανή ειδικότητα οδηγού και θα είστε πιο ψηλά στα μάτια των καβλώστρατων στελεχών. Επίσης με αυτές τις ικανότητες θα πρέπει να περάσετε και Σχολείο Προκεχωρημένης Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτου (ΣΠΕΝ) το οποίο θα σας εξασφαλίζει πήξιμο αλλά καλύτερο τελικό score.
- Ι3: Το Ι3 θα εξαρτάται εάν είστε ένοπλο ή οχι. Εαν είστε ένοπλο πάλι θα έχετε σκοπέτα,υπηρεσίες κλπ αλλά θα μπορείτε να είστε και θαλαμοφύλακας. Επίσης πιθανή είναι η ανάληψη διαφόρων άλλων πόστων.
- Ι4:Με αυτήν την σωματική ικανότητα θα κάνετε μόνο θαλαμοφύλακας,όργανο και άοπλο περίπολο. Όμως θα είστε ο πρώτος που θα επιλέγεται για τις αγγαρείες και σε περίπτωση εμπλοκή θα κάθεστε περισσότερο μέσα.
Το game θα ξεκινάει
σε ένα τυχαίο κέντρο εκπαίδευσης όπου
ο μελλοντικός φαντάρος θα παραδίδει
την πολιτική του ταυτότητα. Τον πρώτο
μήνα η δράση θα είναι ελάχιστη αφού
κατά κανόνα θα πρέπει να συγχρονίζετε
το βήμα σας και να ξυπνάτε νωρίς
(tutorial).Στην συνέχεια ανάλογα με το εάν
έχετε επιλέξει “βυσμα” έρχεται και η
μετάθεση σας. Μετά εάν έχετε επιλέξει
Ι1 θα πηγαίνετε ΣΠΕΝ,θα πρέπει να κάνετε
πυρ και κίνηση χωρίς να φάτε τα μούτρα
σας και να πυροβολήσετε χωρίς να σκοτώσετε
κάποιον πίσω σας.
Στην συνέχεια
της θητείας σας θα πρέπει να αντιμετωπίσετε
ένα φανταστικό αριθμό από αγγαρείες
όπως καθάρισμα πευκοβελόνας, παίξιμο
μουσικών οργάνων, ξεβούλωμα τουαλέτας
και διάφορα άλλα. Σε αυτό το σημείο
πρέπει να σκεφτείτε έξυπνα: “Να πάω να
ξεβουλώσω τουαλέτες στο διοικητήριο ή
να καθίσω στον λόχο με κίνδυνο να κάνω
οπλασκήσεις για δυο ώρες;” Οι γρίφοι
που παρουσιάζονται κατά την διάρκεια
του game είναι επίσης δύσκολοι. Σε περίπτωση
που αναλάβετε κάποιο πόστο θα πρέπει
να εκτελείτε την εργασία σας μέσα σε
σχετικά στενά περιθώρια πολλές φορές
διορθώνοντας λάθη άλλων φαντάρων ή
στελεχών. Σημαντικά είναι και τα One time
events όπου ο διοικητής σας καλεί να βάψετε
άγαλμα με μπογιά στρατού ή να βγάλετε
κίνηση μεταφέροντας πλακέτες σε μυστήριο
στρατόπεδο στην άλλη άκρη του κόσμου.
![]() |
Ο Αρχισυντάκτης εν ώρα αγγαρείας. |
Αρκετή δουλειά
έχει γίνει πάνω στους npc (non player characters)
που αλληλεπιδρά ο στρατιώτης σας.
Μοναδικοί χαρακτήρες που ανάλογα με
τις επιλογές σας θα σας κάνουν την ζωή
πιο εύκολη ή πιο δύσκολη. Για παράδειγμα
ο τέντα υποδεκανέας που για να φροντίσει
ότι όλα θα κυμανθούν ρόδινα στην υπηρεσία
του μπορεί να σας κεράσει Oreo ή να σας
βγάλει αναφερόμενο. Ο Γαλλόφρονας
στρατιώτης που δεν έχει πάει ΣΠΕΝ όπου
μπορείτε να αναλύσετε κοινωνικοπολιτικές
θεωρίες κατά την διάρκεια αγγαρείας ή
να σας δυσκολέψει την ζωή όταν χρειάζεται
να κάνετε κάποια δουλεία για κάποιον
ανώτερο. Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε
τα αναρίθμητα ΟΡΚ φαντάρια ή τους
τεμπελοφαντάρους που προσπαθούν συνέχεια
να σας κάνουν την ζωή πιο δύσκολη.
Συνολικά το game
προσπαθεί να αποδώσει ρεαλιστικά τα
καθημερινά διλήμματα του κάθε φαντάρου,
υπό την μουσική επένδυση σκυλάδικων,στρατιωτικών
εμβατηρίων και ορχήστρας χάλκινων του
Κουστουρίτσα. Αξίζει να αναφερθεί ότι
στα σχέδια μας είναι να υπάρχει και ένα
multiplayer κομμάτι όπου ο κάθε ένας παίκτης
θα μπορεί να αλληλεπιδρά και να κάνει
σκοπέτα μαζί με τους φίλους του στα
βουνά της μαγευτικής Τρίπολης.
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου